Spring naar de inhoud

Nieuwe KPN site heeft geen leesbaar menu

Het menu van de nieuwe KPN website is niet leesbaar doordat plaatjes niet zijn voorzien van alternatieve tekst. Details van de eigen telefoonrekening bekijken op de site, dat bij KPN alleen online kan, is nu bijvoorbeeld niet meer mogelijk. Een melding van een KPN klant en een telefoontje van de Federatie leidde tot schaamrood op de kaken van een KPN medewerker en de toezegging dat het probleem begin juni zal zijn opgelost.

Meld uw ervaringen met de toegankelijkheid van bovengenoemde site bij de SB-lijn.

Bron:
Berichtenservice Viziris, voorheen Federatie Slechtzienden- en Blindenbelang

Over de auteur

Viziris Voorheen Federatie Slechtzienden- en Blindenbelang

Voeg reactie toe

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Een helder geluid, een kritische blik en betrouwbare informatie

Recente artikelen

Rubrieken

Over Oog voor Nieuws

Oog voor Nieuws: Een kritische kijk op nieuws voor mensen met een functiebeperking.

Onbeperkt informatief: Omdat een handicap onze blik op nieuws niet vertroebelt.

Ontvang de laatst verschenen artikelen in je mail

Voer je e-mailadres in om je in te schrijven en e-mailmeldingen te ontvangen van nieuwe artikelen.

Voeg je bij 3 andere abonnees