Spring naar de inhoud

Wat doet de CG-Raad met klachten over Valys?

De CG-Raad ontvangt veel klachten over het Valysvervoer: de taxi komt te laat, de omrijtijden zijn veel te lang, de website is gebruikersonvriendelijk, er is geen goede geld-terug-regeling, enzovoorts.

De tien meest voorkomende klachten over Valys zijn door de CG-Raad op een rijtje gezet. Bij iedere klacht staat wat er gebeurt om die klacht te verminderen of te laten verdwijnen.

Alle mensen die de afgelopen tijd een klacht hebben ingediend, hebben eind november van de CG-Raad een brief gekregen. Daarin staat wat met de klachten is gebeurd en wat de plannen zijn om de nog bestaande problemen op te lossen.

Meer informatie

Stand van zaken Valysvervoer 27 november 2007, Hier vind je de volledige tekst van de brief met bijlage zoals deze door de CG-Raad aan mensen met klachten over Valysvervoer is gestuurd.

Bron:
CG-Raad

Over de auteur

Chronisch zieken en Gehandicapten Raad Nederland

Voeg reactie toe

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Een helder geluid, een kritische blik en betrouwbare informatie

Recente artikelen

Rubrieken

Over Oog voor Nieuws

Oog voor Nieuws: Een kritische kijk op nieuws voor mensen met een functiebeperking.

Onbeperkt informatief: Omdat een handicap onze blik op nieuws niet vertroebelt.

Ontvang de laatst verschenen artikelen in je mail

Voer je e-mailadres in om je in te schrijven en e-mailmeldingen te ontvangen van nieuwe artikelen.

Voeg je bij 2 andere abonnees